loading...
نــــــــــــــــــــبض احســــــــــــــــــــــــــــــــــــــس
رهگــــــــــــــــذر بازدید : 116 یکشنبه 30 شهریور 1393 نظرات (0)

متن آهنگ تردید از سامان جلیلی

موزیک : سامان جلیلی - تنظیم : حامد برادران
ترانه ســُرا : شهرام جلیلی

 

متن آهنگ تردید از سامان جلیلی | WwW.BestBaz.IR

 


 

متن آهنگ تردید

 

دل بستم به سختی به دلت رسیدم از خودم به امن ساحلت
بی تردید من عاشقت شدم
شریک لحظه ها و دقایقت شدم
ترسیدی از اینکه بد بشم چی دیدی از دلم که از تو رد بشم
من بی تو یه مرگ مزمنم
یه آرزوی ِ پوچ که غیر ممکنم
.
احساس ِ منو عوض نکن بمون و خونه رو برام قفس نکن
کابوس ِ نبودنت غمه
خیال ِ رفتنت برام جهنمه

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    نظرتون در مورد این وب چیست؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 330
  • کل نظرات : 60
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 12
  • آی پی دیروز : 10
  • بازدید امروز : 44
  • باردید دیروز : 21
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 44
  • بازدید ماه : 794
  • بازدید سال : 3,486
  • بازدید کلی : 50,868
  • کدهای اختصاصی